Thursday, 14 September 2017

Brosjure Bemarking 12 Wenke Oor Hoe Om Dit Effektief Te Doen


Brosjure Bemarking. 12 wenke oor hoe om dit effektief te doen Deur Julie Hyde Laura Lake het meer as 15 jaar van aanlyn-en tradisionele bemarking ervaring. Bemarking is nie haar werk of loopbaan, dit is haar passie. Sy dien as 'n bemarkings konsultant wat spesialiseer in die bemarking strategieë vir klein en medium grootte ondernemings. Laura help maatskappye in die ontwikkeling van hul bemarkingstrategie en planne, merk identiteit, sosiale media strategie, openbare betrekkinge, digitale bemarking, soek enjin bemarking en nog baie meer. Laura Lake: Jy kan ook meer oor die huidige en vorige werk Laura se op haar Google-profiel te lees. Bemarking isn ?? t oor die gebruik van een medium. Dit ?? s oor die manier waarop en die behoud van kliënte. Ja, internet bemarking kan help wat jy kan doen, maar net as jy dit gebruik in samewerking met ander taktiese gereedskap. Daarbenewens is daar duisende van potensiële kliënte wat uiters versigtig oor die plasing van belangrike sake of koop 'n duur item uit 'n onbekende aanlyn verskaffer. Dit ?? is een van die redes waarom, ten einde te slaag, elke aanlyn maatskappy moet brosjures en ander vorme van gedrukte verkope literatuur het om die hand uit aan kliënte en vooruitsigte. Lees verder Onder 'N aanlyn maatskappy moet gedruk verkope literatuur om twee redes: Geloofwaardigheid: Mense verwag dat 'n 34; real34; maatskappy om gedruk verkope literatuur het. It39; s maklik om te bekostig spandeer $ 60 op besigheidskaartjies, briefhoof ens en noem jouself 'n korporasie. Maar as jy wil om te kyk soos jy bedoel besigheid, 'n brosjure van 'n soort wat jy nodig het. Tyd-besparing. Mense wil gedrukte materiaal om huis toe te neem en te lees op hul vrye tyd. Ja, jy kan dit direk na jou webwerf, maar 'n brosjure voeg 'n persoonlike touch, vertel jou perspektief wat die produk of diens vir hulle kan doen en hoekom hulle moet koop. Brosjures ook ondersteun ander advertensies, direkte e-pos. aanlyn promosies, en kan gebruik word as 'n verkope instrument deur verspreiders. In kort, 'n goeie brosjure verkoop. Hier is 'n 12 wenke oor die skryf van 'n brosjure wat sal ondersteun jou online marketing, en verhoog jou verkoop. Weet wat jou leser wil Jy moet jou brochure of pamflet skryf van die reader39; s oogpunt. Dit beteken dat die inligting moet ontvou in die korrekte volgorde. Begin deur die ontleding wat jou leser wil weet. 'N Maklike manier om dit te doen is deur die beoordeling van die volgorde waarin u reader39; s vrae sal vloei. Byvoorbeeld, dink jy die eienaar van 'n mediese spa fasiliteit bied Botox en ander anti-veroudering behandelings. Jy is geïnteresseerd in jou lesers aan te moedig om 'n afspraak te maak vir 'n konsultasie en / of te skeduleer 'n behandeling. Nou, gegewe die aard van jou besigheid, jou leser sal 'n baie vrae they39 het; sal wil beantwoord voordat they39; sal dit oorweeg om 'n afspraak. Jou brosjure moet hul vrae in 'n logiese volgorde na aanleiding van die leser ?? s gedagtegang beantwoord. 'N Goeie manier om jou punte te organiseer is om neer te skryf die vrae wat jy dink 'n potensiële kliënt mag hê, en die antwoorde jou brochure kan voorsien. Lees verder Onder Motiveer jou leser om die binnekant te kyk Die eerste bladsy van jou leser sal sien is die voorblad. Kry dit verkeerd en you39; ve so goed as verlore verkope. Don ?? t maak die algemene fout van loer jou dienste in tegniese jargon. Dink voordele of Prikkelende stellings wat die leser te haal die brosjure en maak dit motiveer. Voeg 'n flits wat die leser there39 vertel; iets s binnekant wat hulle interesseer ?? 'n eksklusiewe uitnodiging, 'n gratis verslag, spesiale afslag of vooraf kennisgewing van verkope. Don39; t in die versoeking om net jou maatskappy se logo of naam produk op die voorkant. Dit won39; t werk. Inhoud Page ?? Wat ?? s in dit In brosjures van agt bladsye of meer, 'n lys van die inhoud is nuttig. Maak jou lys in vet en skei dit van die res van jou teks. Gebruik die inhoud van die brosjure te verkoop. Don39; t gebruik mind-numbing woorde soos 34; Introduction34; of 34; Model No A848DHGT34 ;. Kies jou belangrikste verkope punt en gebruik dit in jou opskrif. Beskryf jou produk Te help om jou produk te beskryf 'n lys van die produk eienskappe (feite oor jou produk) en voeg die woorde 34; wat beteken dat. 34; na elke punt. Byvoorbeeld, 34; is die koek gemaak van 'n oorspronklike resep, wat beteken dat. dit smaak better.34; Of, 34; Die motor het 'n 300 perde-krag-enjin, wat beteken dat. dit gaan faster.34; Onthou dat die koper van jou produk is nie altyd die gebruiker so daar meer as een voordeel vir elke funksie kan wees. Maak dit 'n bewaarder Om nuttige inligting in jou brosjure sal die leser aan te moedig om dit te hou, verwys na dit dikwels of gee dit vir ander mense. As you39; re verkoop verf kan jy wenke oor kleurskemas, verf hoe-om inligting, wenke van die voor - ens te voorsien indien you39; re verkoop velsorgprodukte jy jou lesers wenke oor hoe om te bestry puisies, droë vel, kan gee fyn lyne en plooie. Verander die vorm Wie sê 'n brosjure moet A4 wees? Verkoop toebroodjies? Jy kan 'n brosjure te ontwerp in die vorm van 'n toebroodjie. Seisoenkaartjies vir sokkerwedstryde? Ontwerp dit in die vorm van 'n sokkerbal. Gebruik jou verbeelding by die ontwerp van jou brosjure beter as die gemiddelde resultate kan produseer. Volgens Direkte Magazine, 'n onlangse e-deur CSI, 'n maatskappy wat klanttevredenheidsopnames doen vir motor versekering maatskappye en herstel winkels, het 'n 15% responskoers met 'n brosjure verskaf in 'n 32-ounce knyptang sport bottel water. Die kop lees, ?? Dors vir meer herstel bestellings ??? Probeer lank en skraal, vierkante, langwerpig. Watookal jy van hou. Die enigste beperking is jou verbeelding, en, natuurlik, jou begroting.

No comments:

Post a Comment